A Polgármesteri Hivatalban és az önkormányzati közszolgáltató cégeknél 2020. november 11. napjától (szerdától) a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Az ügyfelek tájékoztatása telefonon munkaidőben, míg az elektronikus ügyintézés továbbra is folyamatosan és zavartalanul működik. Ügyfeleket csak a jogszabály szerinti kötelező, halaszthatatlan és személyes jelenlétet igénylő ügyekben (házasságkötés, halotti anyakönyvi ügyek) fogad a Polgármesteri Hivatal.
Személyes jelenlétet igénylő ügyben is kizárólag előzetes időpontfoglalást követően jelenhet meg ügyfél. A bejelentkezés telefonon az egységes időpontfoglalási rendszer használatával történhet a hatósági jellegű feladatot ellátó osztályok vonatkozásában.
Oldalunk sütiket használ a megjelenítéshez. Honlapunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek. Cookie szabályzat..