.

Tisztelt Ügyfelünk!

.
A Polgármesteri Hivatalban és az önkormányzati közszolgáltató cégeknél 2020.  november 11. napjától (szerdától) a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Az ügyfelek tájékoztatása telefonon munkaidőben, míg az elektronikus ügyintézés továbbra is folyamatosan és zavartalanul működik. Ügyfeleket csak a jogszabály szerinti kötelező, halaszthatatlan és személyes jelenlétet igénylő ügyekben (házasságkötés, halotti anyakönyvi ügyek) fogad a Polgármesteri Hivatal.

Személyes jelenlétet igénylő ügyben is kizárólag előzetes időpontfoglalást követően jelenhet meg ügyfél. A bejelentkezés telefonon az egységes időpontfoglalási rendszer használatával történhet a hatósági jellegű feladatot ellátó osztályok vonatkozásában.
.
Az elektronikusan beadandó dokumentumok itt küldhetők be: E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL
















 
a

a
 

Látássérült verzió

Oldalunk sütiket használ a megjelenítéshez. Honlapunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek. Cookie szabályzat..

Elfogadom a sütik használatát.