BÉRLETI SZERZŐDÉSEK MEGHOSSZABBÍTÁSA ÉS MÓDOSÍTÁSA
Vonatkozó jogszabály
Önkormányzati rendeletek alapján:
5/2013. (II.15.) önkormányzati rendelet a 2013. évi költségvetésről és a költségvetés vitelének szabályairól szóló rendelet.
48/2012. (XII.14.) önkormányzati rendelet Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyonának meghatározásáról a vagyon feletti tulajdonjog gyakorlásának szabályozásáról.
9/2001. (III.01.) önkormányzati rendelet Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzatának rendelete a nem lakás céljára szolgáló helyiségek elidegenítéséről szóló 12/1998. (IV.1.) KGY rendelet módosításáról és egységes szerkezetű szövegének meghatározásáról (egységes szerkezetben a 28/2003. (V.29.), az 54/2005.(XII.22.) KGY és a 30/2010. (XI.12.) önkormányzati rendelettel)
9/2011. (III.10.) önkormányzati rendelet Nyíregyháza Megyei Jogú Város Közgyűlése és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról (egységes szerkezetben a 34/2011.(IX.22.), 27/2012.(VII.2.), a 38/2012.(X.24.) és a 9/2013.(II.15.) önkormányzati rendelettel)
27/2003. (V.29.) önkormányzati rendelet a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletéről.
Polgármesteri Hivatal illetékes irodája
VAGYONGAZDÁLKODÁSI OSZTÁLY
Ügyfélfogadás helye
Polgármesteri Hivatal, Nyíregyháza, Kossuth tér 1. „D” ép. I. em.
Ügyfélfogadás ideje
Hétfő 8:00-12:00 13:00-16:30
Kedd 8:00-12:00
Szerda 8:00-12:00 13:00-16:30
Csütörtök nincs ügyfélfogadás
Péntek 8:00-12:00
e‐mail cím:
Bérleti szerződések módosítása
A Vagyongazdálkodási Osztály irodavezető megbízásából előterjesztés és határozat-tervezet készítése a bérleti szerződések módosításának tárgyában. A bizottsági titkár az előterjesztést eljuttatja a Bizottság tagjai részére. A Bizottság megtárgyalja az előterjesztési javaslatot, jóváhagyásával a Közgyűlés elé terjeszti az ügyintéző. A Közgyűlés megtárgyalja, határozatot hoz az elfogadásáról. A határozat alapján az ügyintéző előkészíti a szerződések módosításait, aláíratja az irodavezetővel, és kísérőlevéllel együtt postázza a bérlő felé aláírásra /amennyiben a bérlő nem reagál a szerződés módosítására, az ügyintéző felszólítást ír a bérlő részére/. A bérlő által aláírva visszaküldött szerződésmódosítást az ügyintéző ellenőrzi, majd aláíratja az irodavezetővel, utána 1 példányt megküld a bérlőnek. Ezek után ellenőrzi a bérlői listát. Ha a bérlő a felszólításra sem reagál, az ügyet átadja a jogtanácsosnak, további intézkedés céljából.