HASZONBÉRLET
Vonatkozó jogszabály, ami az ügy elindítását lehetővé teszi
147/1992. (XI. 6.) Korm. rendelet az önkormányzatok tulajdonában lévő ingatlanvagyon nyilvántartási és adatszolgáltatási rendjéről
48/2012. (XII.14.) önkormányzati rendelet Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyonának meghatározásáról a vagyon feletti tulajdonjog gyakorlásának szabályozásáról.
1994. évi LV. trv. a termőföldről.
16/2002 (II.18.) Korm. r. termőföldre vonatkozó elővásárlási és előhaszonbérleti jog gyakorlásának részletes szabálya
Polgármesteri Hivatal illetékes irodája
VAGYONGAZDÁLKODÁSI OSZTÁLY
Ügyfélfogadás helye
Polgármesteri Hivatal, Nyíregyháza, Kossuth tér 1. „D” ép. I. em.
Ügyfélfogadás ideje
Hétfő 8:00-12:00 13:00-16:30
Kedd 8:00-12:00
Szerda 8:00-12:00 13:00-16:30
Csütörtök nincs ügyfélfogadás
Péntek 8:00-12:00
e‐mail cím:
Ön, mint ügyfél az Önkormányzat tulajdonában lévő földterületet szeretné bérbe venni. Ezt az Ön által írt kérelem Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályához történő eljuttatásával kezdeményezheti.
Az ügyintéző beszerzi az alábbi dokumentumokat:
- Érintett ingatlan tulajdonlap másolata
- térképmásolat
- Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztály szakvéleménye
A helyi Önkormányzati határozat alapján az ügyintéző megállapítja a bérleti díjat, és elkészíti a bérleti szerződést.
Ügyintéző értesítést küld az Ön részére a szerződés aláírásának időpontjáról, ahol mindkét fél által aláírásra kerül, és érvénybe lép a bérleti szerződés.